Merhaba sevgili anneler, bizim durumumuzu tecrübe edinmiş annelerden ricam nasıl atlattınız bu süreci paylaşır mısınız? Biz mamayla besleniyoruz aptamil prosyneo mamasını kullanıyoruz.Daha önce böyle bir sorun yoktu.Birden oluştu.1 haftadır kaka sorunu yaşıyoruz.Gazını çıkartıyor çok güzel bir şekilde ama kakasını yapamıyor.Paranox fitil denedik olmadı.5.günün sonunda lavman denedik.o gün yaptı.ama ertesi gün yine devam etti yapmama sorunu.şuan yine yapmıyor 3 gündür.önerileriniz nelerdir bu süreçle ilgili