Merhaba, benimde bebeğim sarılık oldu. Sakin olmaya çalışıp bol bol emzirmeye çalışın. Özellikle yarım saat bir saat arayla emzirin. Uyanması için altını açın bezini değiştirin ıslak mendil ile boynunu silin. En önemlisi moralinizi yüksek tutun. Geçiyor kalıcı bir hastalık değil inşallah 🙏