Canlar 10 aylık oğlum var Konya’da yaşıyorum .Mersin’de üniversitede okuyorum şu an 4 sınıfım.ite kalka zorluklarla buraya kadar geldim zamanında 2 yıllık okumuştum ailem tamamlamama izin vermemişti sonra DGS’yi kazandım 3′ü bitirdim bir tek 4 kaldı.kayınvalidemler mersin de yaşıyor. Evde kayınbabam Bir de kaynım var.kayınvalidem bebeğe bakıcak ben derslere girersem. Perşembe ye kadar dersm var cuma yok.. Eşim bugün bizi bırakıp döndü. hocalar devamsızlık kabul etmiyor .Oğlum ben yokken çok ağlıyor çünkü evde sadece bana alışmıştı .herkesi yabancılıyo.bugün ilk defa derse girdim .Her aradığımda Çok ağlıyordu sadece bir iki defa sakindi .içim parçalndı tabi.Bir de hiçbir şey yemiyor ek gıda almıyor tükürüyor aç kalıyor birazda. O yüzden erkenden çıkıp gelip emzirdim bidahada gitmedm.benim için çok zor oldu ama eğer bu bölümü bitirirsem 65 70 puanla her sene 2-3 kişi atanıyor öğretmen olarak. Çok kararsızım Konya’da evimde yaşayıp çocuğumu mu büyütmeliyim yoksa buraya kadar gelmişken Mersin’de kalıp üniversiteyi mi bitirmeliyim siz olsanız ne yapardınız