Boğaz enfeksiyonu diye iki seferdir antibiyotik veriliyor ilkinde kusuyor diye hiç icirmedim içmek istmeiyordu çocuğum 1yasinda daha sonra gene oldu gene başka doktor verdi yarım şişe falan içti tam yarım olmasada yakın gene vermedim günü geldi 10gun oldu diye attm bugün bugün gene hasta gibi burun akıntısı keyifsiz ıkıldıyor burnu çok fena tıkalı bazen akıyor hafif de ateş basladk şimdi bunlar antibiyotik icirmedigim için mi oluyor düzensiz verdim vermek istemiyorum çünkü içinde kusmak istiyor napcam şaşırdım artk hiç hasta olmazdı bir yaşından sonra hastalığı eksik olmadi