Merhaba anneler. Kızım 11 aylık. Son bir aydır artan bir horlama vardı. Ayrıca bir kaç saniyeliğine uykuda nefes almayı kestiğini farkettik. Bugün rutin kontrolden sonra kbb uzmanına gösterdik. Röntgen çekildi ve büyük bir geniz eti olduğunu söyledi. Şimdilik bir sprey verdi biraz rahatlatmasını umarak. Biraz vakit kazanmak için dedi. Sonrasında ameliyat olacakmış. Sanırım 15-16 aylık olduğunda. Aslında eşim sağlıkçı, ameliyathanede çok sık aldıkları bir vaka olduğunu ve kısa sürdüğünü söyledi. Ama o da benim gibi iyileşme sürecini bilmiyor. Bu aylarda ameliyat olan bebeleriniz varsa, iyileşme süreci nasıl oldu? Sonrasında hemen şikayetler kayboldu mu? Ağrı vs oluyor mu? Nasıl atlattınız? Tecrübeli anneler yanıtlarsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏