Anladığım kadarıyla çocuğunuz sizin dikkatinizi bu şekilde çekmeyi öğrenmiş.Böylesi olumsuz şeyler yaptığında kontrollü şekilde o davranışı görmeyerek dikkatini başka yöne çekmeye çalışın.Olumlu güzel davranışlarını övün,hatta bi süre bu övgüleri abartabilirsiniz bile.Evdeki sorumluluklarını arttırın,basit konularda yardım isteyin ondan,sonrasında teşekkür edip çok sevdiğinizi dile getirin.Zor çok zor ama mecburuz çünkü biz anneyiz.Cennetin ayaklarımızın altında oluşu işte bu yüzden.Biz çocuğumuza kızarsak diğerleri ne yapmaz ki…?