Yaklaşık 1 hafta önce bizde yaşadık benimde bebeğim 3 aylık. İlk sağlık ocağına götürmüştük. Sonra doktor muayenemiz vardı oraya gittik. Doktorumuz 0-6 ay bebeklerde sağlık ocağı önermiyoruz bazen yanlış teşhis ve ilaç verebiliyorlar demişti. Bebeğimde hem boğaz enfeksiyonu çıktı hemde ciğerlerine etki etmiş demişti. Antibiyotik ve yanında ballı zerdaçallı bi özel şurup yazmıştı. 4 günde geçirdik çok şükür. Çocuk doktoruna gitmenizi öneririm. Sağlık ocağındaki doktor bize akcigerlerine etki ettiğini söylememisti.Ateş var demişsiniz bide dikkatli olun en kısa zamanda çocuk doktoruna görünün. Geçmiş olsun ❤️