Minikkkuss Et tavuk balık,köfte,kek,patlıcan biber közleme herşeyi yapıyorum. Dolma denemek istiyorum o da çok güzel oluyormuş. Ekmek poğaça vs ısıtıyorum yeni pişmiş gibi oluyor. Patatesi çok tutturamadım xiaomi benimki nasıl yapıyorsunuz bilen var mı
Yigitefeannesi Minikkkuss buzlu suya atıp sonra kuruluyorlar ben bugün denedim çıtır oldu🤌🏻 Ama benim xiaomi değil 🫶🏻
Busraata Yigitefeannesi Domates,biber,sarimsak közleyip salata yapiyorum,et, köfte,tavuk sosluyorum,ekmek dilimliyorum üzerine tereyağı peynir domates biber koyuyorum sabah kahvaltida mis gibi,kekde denedim.kestane mısır yemedigimz için yapmadim hiç
Busraata Yigitefeannesi çok az yağ sürüyorum.180derecede dilimlenmiş şekilde daha çabuk pişiyor hangisini kullandığını bilmiyorum manuel dedigin nedir kuzum
Melek0205 Yigitefeannesi kestaneyi çizerseniz patlamaz ben de en son mısır közledim ve kurabiye yaptım patates kızartması zaten iki günde bi yapıyorum çok kurtarıcı güzel bi şey :)
EnesimEfem Yigitefeannesi sem benim kullandigim oyle bi ayari yok malesef180 derecede 10 dk falan tuttum ustu kizarinca aldim😊
Perikizim35 Yigitefeannesi benimki vestel ama pek memnun kalmadım ya da beceremedim😂 patates kızartması yapayım diyorum 25 dk ya pişmiyor ya da kuru oluyor 3 4 kez denedim bi turlu tutturamadim🥺 45 dk kumpirlik patates haşladım bir tek sanırım ben fırıncıyım firinda patates daha çabuk ve sevdiğim şekilde oluyor 😂
Yigitefeannesi Perikizim35 yaaa hiç görmedim vestelinkini tarifleri yok mu kaç derece kaç dakika pişirdiğine dair patatesi ben buzlu suya attım ince dilim yaptım ama sonra iyice kurulayıp kızartım 15 dk da pişti 😍
Yigitefeannesi Busraata benimki alman markası mesela ayarları var kek pizza balık sosis tavuk et vs sonra birde manuel ayar var onların haricinde közlemeyi dün onda yaptım güzel oldu hani ekmek dilimini pizza da mı yapacağım yoksa Manuel’den mi sen hangi ayarda yapıyorsun canım ☺️
Perikizim35 Yigitefeannesi var tarif defteri o kadar ince dilimledim ki ona rağmen çiğ kaldılar 5 dakika ısınma 15 dakika pişme yapmıştım ama başaramadim😄