Htcmrzdmr Pisigin cok nedeni var. Size onerilerim;
Islak mendil yerine pamuk su kullanin silin ve kurutup baglayin.
Bez markasi degistirdiyseniz o da yapar iyi gelenden devam edin
Eger pisik gecmiyorsa mantara donusmus olabilir travazol+ trosyd yada hametan+ trosyd kullanabilirsiniz 1e 1 oraninda. ( Pisik onleyici kremlerle iyilestirici kremler farklidir)
Sudocream, mustela, minoris bunlari( pisik onleyici) da kizardiginda kullanabilirsiniz ama cok degil. Cinko iceriklidir cogu krem o sebeple deride iyilestirici etki yapar.
Dogal seyler surmek isterseniz de kantoron yagi ya da isitilip sogutulmus zeytinyagi surebilirsiniz.
En absurt duydugum iyi gelen tavsiyeler ise margarin ve nisasta( denemedim ama iyi gelen olmus)