Fulyag Var tabiki. Ilk 6 ay 3.5 saat ikinci 6 ay 1.5 saat. Canım idaren ayarliyor. 657 ye gore emzirme saatlerini sen soyluyirsun idare sana uymak zorunda. Kac saat ders istedigine de bagli. Ben 15 saat istiyordum. Bransciyim. Bana 17 saat vermis. Ogleye kadar full ders yazmisti itiraz ettim. Cunku bebegim 4 bucuk aylik ve sadece emiyor. Ders saatlerimi güne araliklarla yaydı. Yani benim talebim esas su an. Idare cocugun emme durumunu nerden bilecek. Bastan konusmak lazım. 😊 yeni egitim ogretim yilimuz hayirli olsun. Umarim yeni duzene cabucak alisiriz