newmom89 Benim çocuğum mu böyle herkes mi öyle bilmiyorum.tükendim🥺Sürekli ağlıyor.Kesinlikle hiçbirşeyle oyalanmıyor. Uykuya dalması 1 saat. 29.dk tekrar geri uyanıyor. Sonra uyumuyor. Bu seferde uykusuzluksan ağlıyor valla ne yapacağımı şaşırdım.
mhdmraa newmom89 aynıyız gün içinde toplasan en fazla 2 3 saat uyuyor uyumasiyla uyanması bir oluyor yarım saat 45 dk üzerine çıkamadık gece de sürekli uyanıp ağlıyor
EgeVeDemirinAnnesi newmom89 bebeğiniz kaç ay kaç günlük bizde 3 haftadır aynıydık ama yavaş yavaş geçiyor sanırım çok zor bi 3 hafta geçirdik bizde 😢
havuclukekim 4.ay ATAĞI sakin olun bebeğiniz sizden daha zor durumda böyle düşünün. Bu ataktan sonra çok çok güzel beceriler kazanmış olarak göreceksiniz yan dönme, kahkaha atma, ayağını ısırma gibi. Büyüme sancısı bunlar sabırlı olun 🧡
newmom89 havuclukekim kendime sürekli hatırlatıyorum ama uykusuzluğuda geçtim artık kulağımda sürekli çığlık ve ağlama sesi artık bir yerden sonra sende yıpranıyorsun.Gözüm seğirmeye başladı okadar yani.
havuclukekim Bende çok çektim hatta bununla ilgili post açtım baya talep oldu inceleyin isterseniz. Şimdi 5.ayına girdi daha yeni, atak bitti sandım ama bitmedi bu sefer uyku gerilemesi başladı 🥲 ne yaparsak yapalım 5 buçuk ayına kadar böyle gidecekmiş çok araştırdım.