Esra26 Mercan28 hayır uyku tulumu varsa hiçbirinde örtmeye gerek yok. Sadece tulumu inceyse içini biraz daha destekleyebilirsiniz. Mesela ben 1.5 giydiriyorum içine ince bir pijama ile. Odası 22-23 derece
elizabeth Mercan28 doğduğundan beri 1,6 tog kullanıyorum içine ince bi pijama giydiriyorum evin içi de 20-24 arası oluyo kışın üstünü örtmüyorum.
cftcdln Mercan28 kidzee marka 1 tog kullanıyorum. Üstünü örtmüyorum altına dq bir sıfır kollu zıbın yetiyor
Mercan28 cftcdln ya ben zıbın üstüne ince alt üst giydirdim terler mi acaba şimdi yatırdım bikaç saat sonra kontrol ediyim kaç tog bilmiyorum çünkü
cftcdln Mercan28 bizim evin sıcak olduğunu bildiğim halde ben de sürekli kontrol ediyorum. Sanırım bu konuda içimiz hiç rahatlamicak 😄😄