Gnc27 ben bunu hamileşiğimde yaşamıştım parmak uçlarım kıpkırmızıydı yanıyordu ayak parmaklarımda da vardı basamıyordum şişti ağrıyordu kanda enfeksiyon çıkmıştı üç gün antibiyotikli serum almıştım o zaman net bir enfeksiyon demediler hatta iki doktora gittim prof olan anlayamadı fotpğrafını falan çektiler deterjan vs kimyasala mı maruz bıraktın dediler öyle bi durum da olmamıştı ama ben şuan el ayak ağız hastalığı olduğumu düşünüyorum ardından da tırnaklarım tırnak yatağından ayrılarak attı kendini yeni tırnak çıktı berbat bi süreçti bilemiyorum sizde de öyle mi ama bi kanınıza baktırın derim