Bebeğim 4 ay 16 günlük bi aya yakın sürekli meme reddi yaşadım ama ben pes etmedim gezdirerek emzirdim banyoda ışıklı yerlerde icebilecegi her yerde emzirmeye çalıştım yeter ki anne sütünden eksik kalmasın dedim ama bı hafta 10 gündür asla süt içmiyor ayakta emzirmeye calisiyorum maxsimum 6 7 dk içip bırakıyor ve pasif içiyor mecbur kaldım mama aldım 3 gündür mama vermeye çalışıyorum biberonu tutmuyor ağzina sıkıyorum azar azar yutmuyor yutsa dahi 15 ml içiyor en fazla benim gibi böyle bı surecten gecen varmı gerçekten çok üzülüyorum bebeğime baktıkca agliyorum neden yani neden hiç mi acikmaz bı bebek diyorum (bugün sağlık ocağına götürdüm ağzına felan baktı devlette bı doktora götür baksınlar dedi ilgilenmedi pek Çarşamba gününe randevu aldık bakalım doktor ne diyecek)