ahmet4270 Başını vurmak genelde erkek çocuklarda görülürmüş ve kendilerini sakinleştirmek için yaptıkları bir eylemmiş. Oğlum 1 yaşında ve 8-10 ay arası başını vuruyordu duvarlara, diş çıkarırken de yine sakinleşmek için yapıyorlarmış. Ve o ara 6 diş birden çıkardı. 13 aylık ve yine başladı, kontrolü vardı geçen hafta ve doktoru 2 azı birden kabarmış çıkmak üzere dedi. Belli bir yaşa kadar duygularını dengeleyemiyorlar, acıya, öfkeye, yorgunluğa, açlığa böyle tepkiler vermeleri çok normalmiş. O an yanına gidip yavaşça engellemeye çalışabilirsiniz. Senin kendine zarar vermeni istemiyorum, seni korumak için başını vurmanı engellemem lazım canım oğlum gibi bir tavırla yaklaşabilirsiniz.