RabiaKezici 17 günlüğüz doğduğu günden beri midesinş bulandırıyor öğürüyor.Bazen uykudada yapıyor.Bazende yaparken genzine kaçırıyor.Niye olur acaba.Çok merak ediyorum.Bişeyimi var???
Dilaraortacc RabiaKezici benim bebegimde öyleydi bebekler ilk zamanlar yutkunma refleksini kullanamiyor ya bizimki tukurugunu yutamayinca ya da emdiği sütü yutamayincs yapıyordu yavaş yavaş geçiyor şimdi