Kizlar 4 bucuk ay once dogum yaptm ic dis cok fazla dikisim vardi . Suan alt bolgemde ic tarafindan disa dogru et parcasi var ve icerde sislik yada bisey sarkmasi var gibi boyle olan varmi . Hic kadin doguma , dogumdan sonra muayneye gitmedim cocugum iyilessin gidicem ama neden bu sekilde sizce basina gelen varmi