nicocaki77 Gitmelisin kuzum biz 33 günlüğüz yeni geçti uzamış sarılık olmuştu Allah korusun yüksek çıkarsa hastaneye yatırıyorlar 😞 Bir de anne sütü sarılığı mı yoksa altında başka sebep mi var diye de test yapıyorlar ilk üç hafta içinde geçmemiş ise sarılığı mesela bizim anne sütü sarılığı dendi bir de kan uyuşmazlığımız var ve erken doğdu o yüzden de düşmesi zaman aldı bizim de kilo alımımız çok çok iyi kilo ile pek alakalı olmuyor benim anladığım