gibicibicis Minakanne bakim çantası kullanmadım külot tayt ıslak mendil bi poşete koyup kendi çantama koyuyorum
1prens1prensess Minakanne şuan küçük bebeklerim olmasa bebek çantasına ihtiyaç bime duymam çünkü oğlum 1 ay sonra 3 yaşına giricek çarşıya giderken veya hastanedir falan sadece 1 takım alıyorum bide kilot oda çantama atıyorum onun dışında kayınvalideme giderken falan hiç koymuyorum çünkü kendi annemde de kayınvalidemdede çocuklarımın yedek kıyafetleri var oğlum üstünü hiç kirletmediği için gerek duymuyorum çişini kaçırma ihtimaline karşı alıyorum onuda bide atlet işte tek onla çıktığımda kendi çantama atıveriyorum😂
agacsizkoala Minakanne 3 yaşında oğlum ıslak mendil kuru mendil, yedek kıyafetleri çorabına kadar koyarım, suyu , atıştırmalık kraker hep çantamda vardır , birde bissürü küçük araba (the erkek çocuk problems) 😁