38 günlük bebeğimi gece 2 saatte bir kaldırıp emziriyorum siz gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz? Bazı tanıdıklarım bebeğin uyanmasıni bekliyor gece beslenmesi için. Kendi doktorum 1,5-2 saat ideal derken başka doktor 3 saat ideal diyor. Siz nasıl yapıyorsunuz sizin doktorunuz bu konu hakkında ne dedi?