Hanımlar herkese merhabalar hayırlı akşamlar son 1 haftadır beslenme konusunda sıkıntı yaşıyoruz bebeğim mama ile büyüdü ek Gıdaya başladığımız günden beri 24 saatte 4 kez 150 ml mama içiyordu ama 1 haftadır mamayı reddediyor aç ağlıyor ama mamayı içmiyor onun yerine kendine ek gıda içimin yaptığım şeyleri tercih ediyor ve ağlamayı kesiyor doyunca 24 saatte sadece 2 kez 150 ml mama içiyor kahvaltı yapıyor sonra ara öğün veriyorum mama içmesi gereken yerde yine ara öğün yiyor sonra akşam yemeği yiyor en son uyurken mama içip birde sabah uykusu arası mama içiyor ve böyle bitiyor bu yeterli bir beslenme mi ne yapmam gerek hergün diken üstünde uyuyorum. Kilosu 9.300 boyu 73 cm