18 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Sütüm çok geç geldi. Bebeğim hastanede biberonla beslendi ve eve geldiğimizden beridir denememe rağmen asla göğsümü kabul etmiyor. Sarılık olmasın diye bende sağarak biberonla veriyorum. Ama çevremdeki insanlar bu çok kötü birşey gibi anlatıp sütümün ilerleyen haftalarda gideceğini söylüyorlar bu durumu yaşayıp sağarken sütü giden var mı ?