Eflinveannesi58 Hanımlar kızım 2 aylık 5.800 fazlamı ( 4 kg doğdu 3.600 e düştü) sizlerde durum ne 3 saatte bir 90 CC mama içiyor
Sedaalya Eflinveannesi58 Aylık 1100gram almış gayet iyi yaabartılacak kadar fazla bir kilo alımı yok bence
Ftmatc Eflinveannesi58 Doğumdan sonra ztn kilo düşüklüğü oluyor normal bence hem mama ml güzel hemde kg 😊
denizz1360 Eflinveannesi58 selam anne sütü veriyormusunuz yoksa sadece mama ile mi 3 saatte bir 90 ml içiyor
mysa2 Eflinveannesi58 bu ara ne kadar çok açılıyor kilo postu 2 aylık ne kadar çok bebiş varmış 🥹😀 2800 doğdu 2 ay 10 gunlukken 6200 60 cm di bana normal demişti doktor ve hemşire 😊
ppzeynep Eflinveannesi58 Kızım 3.186 gr doğdu. 5.200′dü 2 aylıkken. Sizin bebeğiniz tombiş doğmuş. O yüzden normal. Önemli olan aldığı kilo. Oğlum 6.000 gramdı 2 aylıkken.