Rifatalp_aslan24 Arkadaşlar 47 günlük oğlum var çok ağlıyor birden bağırarak uyanıyor bir yerinin agridigini düşündüm hemşire 1 çay kaşığı calpol verebileceğimi söylemişti verdim bir problem olur mu kullanan var mı aranızda
DenizinAnnesi02 Rifatalp_aslan24 kolik bi bebek mi gaz sancısı olabilir ayaklarını öne arkaya yapın. Masaj yapın her emmeden sonra yoksa uykuya zor dalar. Sapsiplex gaz damlası iyi gelmişti.