Deletedmom812 ay inş öyledir eskiden zor tuttururdum şimdi her verdiğimde emiyor canım valla 40ı çıktı çocuğa bi haller olmuştu kucağıma yatırdığımda bile hemen bağırıyordu zorla ayakta falan tutturuyordum uykusunda tutuyordu bide sütüm tazyikli geliyordu fışkırıyordu yani önce sütü çay kaşığına sağdım ağzına akıttım ondan sonra meme verdim ya onun sayesinde yendim yada sütüm azaldı tazyik gidince emmeye başladı bilemiyorum