Ben bir uzanmandan yardım almadan önce her şeyi araştırdım uyku saatleri ne olmalı uyku aralıkları kaç olmalı vs. Tek başıma yapayım bakayım olacak mı dedim evet ağlıyorlar çünkü alışık olmadığı uyuma şekli ile karşı karşıya. Benim oğlum 5.ayına girdi memede sallanarak ayakta çarşafta her türlü destekle uyuyor yeter ki uyusun diye hepsini deniyordum. Yatır ağlarsa kaldır yatır kaldır yöntemiyle başladım ufak ufak alıştı ama akşam uykusuna geçerken hiçbir şekilde kabul etmedi. Gündüzleri böyle uyutmaya başladım fakat kendi kendine uyuyacağı süre azalması gerekirken hep uzundu. Bana faydası şöyle oldu gece uykuları düzeldi. Bu dediklerimi yaklaşık bir haftadır yapıyorum ama dişi patladı asla uyumuyor yarıda kaldı. Sancıları bitsin uzmandan yardım alıcam 750 TL dedi sıkışırım o ay ama buna değer.