19 aylik bebegimde 20 23 gundur oksuruk burun akintisi var tam gecti derken yine basa donduk … akinti yogun oluyo sari yesil renk gibi bazen seffaf ama burun yikiyoruz surekli … bugun cocuk alerjiye gittim orada kan da test yaptilar ev kari küf vs cok sukur alerjisi cikmadi , kulak burun bogaza da gittim yogun akintisi var dedi sinuzit gibi dedi bol bok yika dedi ve yine antibiyotik verdi :( 10 gun sonra tekrar bakicak neden gecmiyor burun akintisj kizlar ya sizin bebeklerinizin de uzun suruyor mu