bumbusannesi bhtsizbdvi bestiron damla kullaniyorum.. 4 aydan sonr averiyor doktorlar emdigi icin kansizlik olmamasi adina ama ben saglik ocaginin verdigini kullanmadim temiz icerikli bestiron aldim
Glsheker bhtsizbdvi biz kullandık Demir ilacı sağlık ocağı vermişti. Fakat daha sonra doktorum dişleri boyayabilecegini söylediği için değiştirdik.Bir de bizde kabız yaptığını düşünüyorum.O yüzden oceon geçtik doktor tavsiyesiyle
Glsheker bhtsizbdvi Bize kan değerlerine bakılıp verilmedi butun bebislere veriyorlarmış 4 damlaydi günde.Ama dediğim gibi kabız yapıyor ve gerçekten lekesi çıkmıyor 😓
Mavis34 bhtsizbdvi kullanın bence baya etkili hemen kan değerlerimizi toparlamıştı. Sadece lekesi çıkmıyor dikkatli kullan
bumbusannesi bhtsizbdvi evet canim 130 tl idi en son aldigimda.. digerleri dislerde leke yapiyor yada kabiz