Şu an bebeğim 11 aylık sizin dediğiniz sıkıntıları 10 aylıkken çekmeye başladık ve hala devam ediyo hiç bi türlü geçmedi ve üstüne birde yemek sıkıntısı çekiyoruz hiç bi şekilde yemek istemiyo sadece mama versem içiyo ama mamayıda gündüz vermek istemiyorum çünkü artık büyüdü sadece gece mama veriyorum ama gündüzde mama haricinde hiç bişey kabul etmiyo çok üzülüyorum