Bebeğimin kuzeni kreşe başladı. Malum hasta oldu ve onlarla görüşmek zorunda kaldık. Bebeğimde hastalandı. Öksürük ateş burun akıntısı tıkanıklığı. Antibiyotik ateş düşürücü ve öksürük şurubu kullandık. Hepsi geçti ama 1 aydır burun akıntısı geçmedi tıkanıklık oluyor arada. Ve ondan da bana bulaştı benimde burun akıntım 1 aydır geçmiyor. Başına gelen var mı ne iyi gelir?