Hezale Merhabalar bebeğimiz 32. Haftada 1250 gram doğdu doğum yapalı 18 gün oldu şu an 1140 gram. Bugün enfeksiyon kaptığını ve ateşinin yükseldiğini söylediler. Daha önce böyle bişey yaşayan var mı
Mavis34 Hezale benim.oglumda 35 haftalık doğmuştu ilk doğumda hafif enfeksiyonu vardı çene kası gelişmemişti ememedi şekeri düştü 10 gün yoğun bakımda kalıp çıkmıştı 1 hafta antibiotik tedavisiyle düzelmişti inşallah sizinde bebeğimiz çabucak duzelir
Mavis34 Hezale ayrıca bir arkadaşımda 32 haftalık doğum yapmıştı susuz kaldığı için ciddi enfeksiyonla doğdu bebegi 25 gün kadar yoğun bakımda kalıp çıktı şimdi maşallah topaç gibi. Gönlünü ferah tut sen
_eay_ Whatornot Karşınızdaki bir anne farkında mısınız? Bebeği için ne kadar endişeli kim bilir.Oglum 11 gün o kuvozde kaldı ve ne yaşadığını milimine kadar hissettim.Yazik size