Loveismom benim bebiş aynı şekilde katılıyor ağlarken nefesi kesiliyor emzirmeyi denemeyi bırakıp mama vermek durumunda kalıyorum ama yetmiyor gibi oluyor. Az önce 90cc verdim çok az dibinde bıraktı. Ve ne ağlıyor ne aranıyor şu an bakınıyor. Meğerse çocuğum açlıktan uyumuyormuş aranıyormuş sürekli.
Biberonunun markası ne ? Kolik biberonu kullansan. Biz philips avent kolik biberonunu kullanıyorduk ama 40-50 dk anca bitiryordu mamayı. Şimdi lansinoh kolik biberonunu aldık cam olanı hem 10 dk de içiyor mamayı hem kusma sorunu olmuyor. Reflü yatağında yatıyor hep. Doğduğundan beri 1-2 defa kusmuştur. Öyle sorunlar yaşamayız inşallah. Sizde reflü yatağı kullanmıyorsanız deneyin isterseniz 😊