Denizanasi92 Bebeğim 8 aylık. Yazın hatta bahar döneminden beri her gün yıkıyordum rutin oluşturmak için vs. Şimdi havalar soğudu ne sıklıkta banyo yaptırıyorsunuz ben haftada 3 yaptırıyorum ama 2 ye mi düşürsem
Melekbas Denizanasi92 dogalgaz acik gun asiri yaptiriyorum ben cok terlerse hergun yaptiriyorum uzun suruyor oyun oynuyor birde hasta olucak diye dusunuyorsaniz
1prens1prensess Denizanasi92 oğlum 3yaş kızım 20 aylık bebeğimde 2.5 aylık 2günde bir yıkarıyorum kışları
_ipekk18 Denizanasi92 9 ay 23 günlüğüz 2 günde bir bazen hergün ek gıda üst baş durumuna göre değişiyor
Zumra_Fatma Denizanasi92 evet dogalgaz var dogalgaz olmasa bile günes goren bi odan yok mu orda da yikayabilirsin ben hep oyle yapiyorum gunes olan yere haliya yatiriyorum banyodan sonra gunes ona vuruyor ya oyle giydiriyorum hem üşümüyorda
Denizanasi92 Poyrazin_annesii bende öyle yapsam çok mu kirli kalır ki diyorum ama mis gibi oğlum zaten 2 günde bir zıbın dahil komple değiştiririm üstünü
_ipekk18 Denizanasi92 evler sıcak yani yelek çorap bişey olucani sanmıyorum ben doğduğunda bile 1=2 aylıkken 2 günde bir yıkıyordun hasta olduğunu bilmem daha grip olmadık elhamdülillah bir korina olduk okadar🌸😊 çok üstüne düşünce daha çok hasta oluyorlar bünye alışmıyor çünkü
Bkalcik Denizanasi92 1 gun durup 1 gun yıkıyorum banyonun hasta edeceğini düşünmüyorum bebek rahatlıyor sonuç olarak