Azerr allah korusun ya bende ondan korkuyorum çünkü yenidoğduğunda sarılığımız çok yükseldi fototerapi aldık zaten bu konuyu bu kadar kafama takmamın sebebi bu,herkes dioki geçti artık bişey olmaz ama o günlerden kaldı bende.neler yapıyorum topuğuna fiske(doktor önermişti)burnunu sıkıyorum evet uyanıo ama emdiği ili dakika tekrar uyuyor