25 günlüğüz ve şu son 2 gündüz inanın hiç iş yaptırmıyor yemek bile yiyemiyorum kuru katı ne bulursam sokuyorum ağzıma artık ama doyamıyorum ya durmuyor ağlıyor sürekli emzik te almadı hiç atıyor ağzından ne yapacağımı şaşırdım gerisinden geçtim yemekte yiyemiyorum ve sütüm de kesilecek diye korkuyorum babasında durmuyor ağlıyor önce eşim bakıyordu bende işleri ona göre yapıyordum sizler bu durumda ne yaptınız bi önerisi olan yok mu? Bide emziğe nasıl alıştırdınız doğduğundan beri hiç almadı emziği?