hulyanur1 Merhabaaa Bebek odası bakıyorum fakat istediğime göre bir şey bulamadım. Hem fiyatlar çok pahalı, hem de modeller içime sinmiyor. Sizler bebek odalarınızı nereden aldınız. Önerilerinizi ve fikirlerinizi rica edeceğimm :)
BuzluKahve hulyanur1 ben tam takım bebek odalarını sevmiyorum. Fazla klasik. Montessöri karyola aldım, ikea’dan elbise dolabı oyuncak dolabı ve masa sandalye aldım. Trendyol’dan kitaplık, halı ve perde 👌
Deletedmom_23 hulyanur1 Eğer bir sorun çıkmaz ise dedesi bu takımı alacak ya da yaptıracağız bakalım🤗
hulyanur1 BuzluKahve ıkeadan dolap ve şifonyeri almayı düşünüyordum bende dediğiniz gibi takımlar çok klasik içime sinmiyor duruşları
Aslininannesi hulyanur1 aynı modelin şifonyerini de aldık. Yatak olarak da anne yanı park beşik kullanıyoruz şuan
hulyanur1 anonimhanim_ çileğin ürünlerine kaliteli diyorlar ama yeni seridekiler pahalı geldi bana bu takım da güzelmiş
anonimhanim_ hulyanur1 2 yıl önce aldım bencede çok sağlam ve aldığım takım bence pahalı değil yenilerine baktım bitanesini çok beğendim ama pahalıymış gerçekten yenileri
hulyanur1 anonimhanim_ evet maalesef yenileri pahalı , ama uzun süre kullanılacak bakalım nasıl yapacağım :)
Busraaslan hulyanur1 romantica serisini aldım düz beyaz sade bir takım istiyodum memnunum dolabı da şifonyeri de yatağıda çok kullanışlı tabii ki ne beklediğinize de bağlı
Tgcee159 hulyanur1 gerek yok 3 yaşına kadar yanınızdan ayrılmıyorlar zaten genç odası alın daha mantıklı 🤭
hulyanur1 Tgcee159 dolap ve şifonyer muhakkak almam lazım çünkü eşyaları için yerim yok yatakta kararsızım bende 🤭
nazlimom_ hulyanur1 şifonyer idanas ve hazır dolaptan aldım kulplarını ahşap kulp taktım çokta sağlam