3 yaşında 1 yaşından sonra böyle oldu herkese vuruyor hep bir şiddet meraklısı ben sakin biriyimdir sabrim tasiyor artık aşırı kıskanç yaşıtlarıyla asla oynamaz oyuncaklarını vermiyor eve misafir gelse rezil oluyoruz hiç bir eşyasını vermek istemiyo çocuklara hep.vuriyor düzgünce konusuyirum olmuyor kızıyoruz olmuyor gorumcemin çocuklarına böyle abimin çocukları gelse onlar da büyükler onlarada böyle sendrom yaşıyor desem ne zaman bitecek bu sendromlar artık konusuyor kendini ifade ediyor inan gorumcemin çocuğu benimki kadar bile konuşmuyor ama dha sakin napicam bilmiyorum okula basladiginda da böyle olur diye çok korkuyorum hiç uyumlu bir çocuk değil kimse yokken oynamadığı oyuncaklarini başkasi eline alsa hemen vuruyor itiyor 😔🤷