Merhabalar arkadaşlar hesabım kpalı bi hesap öyle kendi çapımızda girdiğimiz bi hesabım var az önce video izliyorum arkadaşların attığı. Ana ekrana bildirim geldi yok işte topluluk kurallarına uymadıgı iiçin kapandı vs bunun yanliş olduğunu düşünüyorsanız mailine gelen kodu girin filan bende girdim ama girmemem mi gerekiyordu bilmiyorum nasıl geri alıcam şuanda hesabım yok görünmüyor . Yzıyorum hesabımı bu adda hesap yok diyor neler yapmam lazım