Nesrinmahir Kırkından sonra adet mi oldum bilmiyorum ama çok az kan geldi devamı yok böyle durum yaşayan oldumu arkadaşlar
Nesrinmahir Aybarss-k Adet mi onuda bilmiyorum sabah biraz kanama oldu devamı gelmedi sonra kahverengi lekelenme oldu normal mi ki
Nesrinmahir minesglm Sezeryan oldum ben ama yine kesik geldi işin açıkcası sprial da taktırmak istiyorum takarlar mı bilmiyorum tekrar hamile kalmaktan da korkuyorum