Betul-08 Allahım mama ver mama ver sütün az gibi memen küçük gibi süzülmüş gibi ya ne yapalım ne cevap vereyim söyleyim kızlar bebeğin zayıf yüzü kaşık kadar
Lina11 Betul-08 Her gün görmediğim kişilerse polemiğe girmem tamam derim sadece. Ben bi kendini akıllı sanan insanlarla dialoga girince yoruluyorum. Ama en yakınlarım diyorsa sütüm yeterli gerek görürsem başlarım sağol tavsiyen için der konuyu kapatırım
Senibidasanaelikopteryokbuson Betul-08 tamam dıyop gecın Doktorlar kılo konusunda normal karsılıyosa gelısımı ıyıyse saglıklıysa gerısı bos mama meme sızı ılgılendırır cevreyı degıl
Evinnnnn Bende mama veriyorum diye ayıplanıyorum çevreden 🤦🏻♀️🤦🏻♀️neden müdahale ederler anlamıyorum
Yusufhamza71 Evinnnnn aynı durumdayım bnde artık bıktım sureklı elestırı sankı süt vrda ben bılerek vermiyorum gbı davranıyorlar 😫
Dilaylaa Mama verene emzirememis emzirme biyle olmaz derler , emzriene mama ver doymuyor derler , zayıf derler kilolu olsa bebek obez derler 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
sarilaciver07 Bizdede tam tersi durum yetmiyor diye mama veriyorum kendi sutunu ver çok faydalı bilmem ne ben bilmiyorum sanki çocuk emiyo agliyo sonra ac mi birakcam ztn stresten sütüm azaldı gelin yardımcı olun deyince kimse yok
arslaninannesi98 Milletin lafı bitmez emzirsende yaranamazdın ki. Bizzat anneannem bana sütümün yağlı olmadığını yağlı olsa bebeğimin kilosunun düşük olmayacağını söyledi. Bebeğimde 2aylık 6.5kg anne sütü alıyor. Şimdi ne anlatabilirim ne ikna edebilirim he anneanne tamam diyip geçtim. Soran olursa doktoru gelişimini güzel buldu bir sorun yok diyin. Ayına göre normal diyin geçin takmayın