Wee baby sulu diş kaşıyıcılardan almıştım. Dolaba atıp soğuk olarak kullandım diş dönemlerinde. Ahşap amigurumileri vardı diş kaşımak için. Ama diş kaşıyıcıları dışında her şeyi ağzına götürerek dişlerini kaşıdı özellikle kumanda, telefon kılıfları favorileri. Amaca uygun olanı değil olmayanları kullandı daima. Şimdi 1 yaşında 12 dişimiz var şu aralar onlarla oynamaya başladı. Uzun uzun anlattım özetleyim çoğu bebek diş kaşıyıcı dışındaki her şeyi diş kaşıyıcı olarak kullanıyor. Ama sulu olanları soğuk uygulama olarak kullanabileceğin için tavsiye ederim diş ağrılarını rahatlatıyor çünkü. Haricen tavsiyem püre emziğinde meyveli yoğurt dondurup vermiştim onun da çok faydasını gördüm.