9 aylık kızım,bir şeye alerjisi yok şükür ayrıca bugün bir şey de yemedi sadece anne sütü aldı . Ama yaklaşık iki saattir boynunda bir kızarıklık var hafif büyümüş hatta neden oldu bilmiyorum. Bir ara balkona çıktık böcek falan mı ısırır bilemiyorum. Herhangi bir belirti rahatsızlık da yok sadece kızarık. Neden olmus olabilir? Kötü bir sonuç çıkar mı hastaneye gitmelimiyim 🥺