MESoydan çok şükür ki korkulacak hicbir sorun yok rahat ol geçen hafta salı günü yaptırdım hatta benim bebeğim 7 ay 20 günlüktü sünnet olduğunda sürünüyor du çok hareketli olduğu halde endişeler içinde yinede yaptırdım ve çok da memnunum sürünen bebek 1 saatte emeklemeyi öğrendi ilk gün biraz huzursuz oluyor dr verdiği kremler kullandım ve fitil verdim hem uyuttu hem acısını azalttı hatta bir krem var anestol diye bildiğin uyuşturucu etkisi var sürüyorsun hiç ağrı sizii hissetmiyor doktorunuza danışıp uygun görürse sizde kullanırsınız ve bezin içinde inanın daha çabuk iyileşiyor eskilerin meşhur bir sözü vardır yaralı parmağa bile işemezsin...bebisi kendi cisi iyileştiriyor tamamen steril diyor dr bebek cisine ama illaki anne yüreği dayanamiyo yaşamadan da ne kadar iyi birşey yaptığını bilemezsin şimdiden geçmiş olsun içinde rahat olsun