EslinSemAltas55 Bugun cok huzursuz bebeğim 3 ay 23 günlük sürekli aglıyo uyuyo kalkıyo aglıyo biraz grip gibi galiba ondan olabilir mi
EslinSemAltas55 Baakpnr- gazı yok sürekli mız mız hastalıktan diyedir diye düşünüyorum inşallah hemen geçer ya
Ravzalp Ravzalp 19. Haftadan sonra bitiyor bende gun sayiyorum. Ilk cocugumda boyleydi ataklarin en zoru 4. Ay atagi
Laydaren Ravzalp 8. Ay atağını yaşadıktan sonra ben de 4. Ay atağı İçin aynı şeyi söylüyordum. 8. Ay atağı bitmek bilmiyor 🥹
Ravzalp Laydaren ilk cocugumda da sadece 4. Ay ataginda zorlandim 😶 hic 2 yas 3 yas krizlerimiz bile olmadi.
Laydaren Ravzalp Gerçekten çocuktan çocuğa atak bile değişiyor. Hele 2 3 yaş yoksa çok şanslıymışsınız. Bu 8. Ay atağı bana şehir değiştirtti🥲
Ravzalp Laydaren allah kolaylik versin sizede yas krizleri yasamadik ama hep cok zor hastaliklar yasadik her cocugun zorlugu oluyor