yorgunanne_ Kızlar bebeğim 2 ay 15 günlük bebeği 2 aylık olan anneler bebekleriniz gelişimi nasıl parmağınızı tutabiliyorlar mı. Kolllarını hareket ettirirken kolay açılıp kapanıyor mu ? Lütfen 2 ve 2 buçuk bebişleri olan anneler cevap verir misiniz ? 🥺
Akalinbetul_8 yorgunanne_ 2 ay 14 gunluguz pArmagı tutuyo sesı takip edıyo oyuncak takip edıyor dırek bakmasada kuvvetlı sesde bakıyor gülüyor böylee
mysa2 yorgunanne_ 2 yaş 22 günlük bizleri tanıyor telefonda kayınvalidemleri tanıyor gülüyor onlara takip yapıyor ellerini tutunca kalkmak istiyor bu birkaç gündür de oyuncak tutuyorum ona elini uzatmaya başladı az az 😊
yorgunanne_ Akalinbetul_8 teşekkür ederim bizimde gülüyor takip yapıyor yüksek sese tepki veriyor tek merak ettiğim kollarını açıp kapattığında rahatlıkla yapıypr musunuz bazen kendini kasıyor merak ediyorum doktora götüreceğiz parmağımızı verdiğimizde her zaman tutmuyor arada tutuyor 😢
Yildizparlak1 yorgunanne_ benim bebeğim 38 günlük ama takip yapmiyor nasıl takip yapiyor acaba sizinki
Akalinbetul_8 yorgunanne_ parmagınher zaman tutmayabılır bence cok anormal bır durum değil kolarını rahat etmeme konusuda belkı o an gazı vardır annesı ya da uykusu vardır uyumadı dıye strelısıdır bence korkulacak bısey yok
yorgunanne_ Yildizparlak1 daha çok küçük sizin zamanla yapacaktır göz kontörüne götürdünüz mü biz götürdük hiç bi sorun ypk şükür 🙏
Yildizparlak1 yorgunanne_ hayır CNm daha götürmedim doktor 3 aylık olunca getir dedi bu arada sizin bebeginiz kaç günlük yani anlamadigim 30 gün tamamlanınca bir ay 60 gün tamamlanınca 2 aylık mi oluyor
yorgunanne_ Yildizparlak1 evet 30 gün olunca 1 aylık oluyor şuan 75 günlük şuan aynı tam 2 buçuk aylık
yorgunanne_ Akalinbetul_8 çok korkuyorum yA bebeğim 10 gün yoğun bakımda yattı. 3 gün hipotermide kaldı aylık nöroloji takipi yapıyor MR EEG hepsi temiz çıktı ama insan Yinede korkuyor yA çok üzülüyorum uyuyamıyorum. 🙁
Akalinbetul_8 yorgunanne_ tahmın edebılıyorum zor olmalı ışk oglm 26 hafta dogdu 3 ay yogun bakımda kaldı :)
mysa2 yorgunanne_ gerçekten Allahım kimseyi hastane kapısında bırakmasın sağlık şifa versin hastalara da hepsinin yüzü gülsün gelecekleri prıl prıl olsun 😊😊 (yaşlı teyzeler gibi heheh🫠)