Deletedmom_100 ah ah eşime demiştim ilk günler, biraz daha beklese miydik acaba diye ben hazır değilmişim diyip ağlamıştım zate. 20 25 gün ağlamıştım 😂
Geçiyor hepsi hiç merak etme.
Hep memede tabiki olacak bu iyi bi şey, seni istiyor sakinleşmek istiyor bu dünya, evdeki hareketlilik, sesler, ışıklar her şey ona fazla karmaşık geliyor huzursuz o anca sana temas ederek rahatlayabilir. Kucağa alışır falan diye düşünme 7 24 beraber yapışık olmalısın. İş güç düşünme 3 ay falan bu böyle olacak. O günler geçmek bilmiyor gibi gelir ama öyle olmaz merak etme. Kolik olup olmadığı daha anlaşılmaz. Mutlaka yorgun olacaksın, uykusuz olacağın çok günler olacak, bunu kabullenerek hayatını şekillendir. Ben o uyuduğu her an uyumaya çalıştım. Bebeğin uyurken yat yanına sende dinlen. İş güç kalsın bi süre hazır yiyin yumurta yiyin bi şey olmaz. Sabret az kalmış 20 25 günlük olunca ve 40ı çıkınca sanki 5 çocuk doğurmuş gibi hissediyorsun bebeğin de toparlanıyor sende hepimiz geçtik bu yollardan sana özel bir durum değil