Sumsumm Merhaba hanımlar, 1 haftalık bebeğim var ve son 2 gündür aşırı çok sütüm geldiği için emerken boğazına kaçırıyor sütü ve öksürüyor ¾ kez. O an genzine süt kaçtığında ne yapmak gerekir?
Besraesin Sumsumm kaşının ortasını cek yukarı dogru ve kaldırır gıbı yapıp sırtını hafıfce pat patla bızde hala oluyor tayzıklı sutum bu sekılde yapıyorum ayrıca emzırırken makas ve c seklınde mememı tutuyorum
Mavili-mavilimorcicek Sumsumm Bu gibi durum da yatarak,hafif uzanarak emzirin ya da iki parmaginizi makas şeklinde yaparak emzirin.Genel de emzirmeye yeni basladiginda olur bir kaç dk sonra normal akıyor oksurdugu zaman da yan çevirip sırtına vurun.
Melindam Sumsumm Yüzü üstü yapıp sırtıja vırun. Ama en önemli mesele ilk gelen süt fazla geliyor sütünüz fazladır bebekte bununla mücadele etmeyi bilmiyor. Göğsünüzğm dolduğunu hissettiğinizde biraz sağın önden gelen fazla süt gelmemiş olur. Yada makas yaparak ilk başta emzirip sonra c şekline geçin
tazeanneyimm Benim kız da boğulacak gibi oluyor fazla ve tazyikli süt yüzünden. İki emzirme arasında mutlaka sağım yapıyorum, o zaman rahat emiyor