Esra_Deva Kızlar kızımın beşiği artık küçük geliyor. Yatak sorununu çözene kadar bazen yanımıza alıyoruz. Yanımıza geldiğinde hep böyle yüzükoyun ama yastık üstünde uyuyor. Omurgası için bir zararı var mıdır acaba? Fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim 🌸
Toprakmelissa Esra_Deva benim kızımda böyle ben düzeltiyorum o öyle yatıyo sürekli kıpraşıyo 2 yaşına kadar yastıksız yatırın diyolar öyle duydum 🤦🏾♀️
Demirac19 Esra_Deva benim bebeğim ( 22 aylık ) oda böyle yatıyor bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü sadece baş ve boyun değil vucüdün yarısı yastık üstünde
Esra_Deva Toprakmelissa kendi beşiğinde yok yastık ama yanımıza gelince sürekli böyle 16 aylık tam bir de rahat uyuyor dokunmakla dokunmamak arasında kalıyorum
Esra_Deva Demirac19 bende öyle düşünüyorum aslında rahat da görünüyor çünkü. Fikir oldu sanırım çoğu bebek böyle teşekkür ederim 🌸