Minnakbebeannesi Kizlar bebegim 2 aylik bugun oneri uzerine nbl probiyotik drop aldim bebegim sadece mamayla besleniyor acaba gunde kac kez kullanmaliyim mamayami karistirmaliyim ?
nazlimom_ Minnakbebeannesi üstünde yazıyor mamaya karışmıcak ben sabah veriyordum 8 damla yada 6 damla olması lazım
nazlimom_ Minnakbebeannesi bu bağırsak düzenleyici yani rahatlatıyodu gene saatinde gazı oluyodu 4,5 aylıkken bitti gazı bebeğimin
nazlimom_ Minnakbebeannesi hayır gazı 15 günlükken başladı o günden beri kullandık ek gıdaya geçince bıraktık