Sabah kaçta kahvalti yapıyorsunuz,oglen kacta yiyor,akşam yemeğini kaçta yiyor çocuklarınız yatarken birşeyler yiyormu
Ya benim oğlum sbaah 10 gibi kahvaltı yapiyo 1 saat sonra süt iciyo bı biberon,,,1 gibi yemek yiyo uyuyo bazende uyumuyo geri 4-5 gibi yemek yiyo geri 9 gibi yiyo bazend yatarken yemek diyo ama yemin ederim çok az yiyo çok istahsizlasti ara öğün felan yok bizde nasıl olması gerekiyo acaba beni biri bilgilendisin lütfen😐